Ads 468x60px

Pages

Kölespuding

1191.
HOZZÁVALÓK:
200 ml köles,
4 dl tej,
1 evőkanál pudingpor (csokoládé, vagy vanília),
cukor,
vaníliáscukor,
mazsola.

ELKÉSZÍTÉS:
Mossuk meg alaposan a kölest. 4 dl tejet és 1 dl vizet egybeönteni, felforralni, bele a köles, kavargatni, főzni, kb. 15-20 perc. 1 púpozott evőkanál pudingport ízlés szerinti cukorral (kb. 3 evőkanál), kb. 1 dl vízzel összekeverni, bele a kölesbe, összeforralni. Lehet beletenni vaníliás cukrot (én a Bourbon vaníliásat szoktam), mazsolát. Ennyi tej viszont szerintem nem elég, a főzés vége felé látszik, hogy milyen az állaga, én talán még egy-két decit biztos beleöntök, mert úgy szeretem, ha lágy. Hidegen kell enni, lehet rá tenni szörpöt, gyümölcsöt, dzsemet stb. Az eredeti receptben tapiókakeményítő volt, de pudingporral is ugyanolyan jó.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése